[Ecoseny.Actualitat] YOGA PER EMBARASSADES y més... A ARBÚCIES

eGEM eJEM egemejem a yahoo.es
dij set 6 22:53:26 CEST 2012

Hey familia!

acabada d'arribar i amb ganes d'arrels us faig saber que tornem a començar les classes de ioga per embarassades i que, a més, ha nascut un nou grup de persones (no embarassades) amb ganes de compartir i fer ioga.

Ens trobarem cada dimecres de 10 a 11,30 les embarassades i de 12 a 13,30 les no embarassades a l'àtic de la casa de la Eziane, al centre d'Arbúcies, un espai molt bonic i acollidor, a qui li interessi que m'ho digui i us dono les indicacions per arrivar-hi.

Les classes son gratuites.
Qui no em conegui i necessiti més detalls, que em truqui o m'escrigui.

633342027 o 872012932

Ale! Petoneeeeeetssss!!!