[Ecoseny.Actualitat] Montsserat Chando

Gloria Guerrero López pacificayserena a gmail.com
dic ago 1 01:47:07 CEST 2012

  Suposo que és la Montserrat, profesora de Flors de Bach.
Doncs bé, aprofito aquesta fantàstica oportunitat per informar-vos de que
auqesta persona no em va tornar 140€ que m'havia de retornar. Em vaig
apuntar a unes classes d' un curs de Flor de Bach  que feia a Bcn, li vaig
pagar en mà i no em va fer rebut. Em va proposar que podia pagar-li el
mateix dia del curs, dissabte. Però jo vaig insistir en fer les coses bé i
vaig voler pargar aquell día de la entrevista. Com ja he dit, no em va fer
rebur, al dia següent em va sortir feina en horari lectiu. La vaig trucar
per anul.lar la inscripció i es va negar rotundament a tornar-me els
diners. Vaig anar a l'Omic, i em van recolzar: li van escriure i la van
trucar finalment. Es va negar una altre vegada. La noia que portava
l'expedient em va explicar que legalment no en podia fer res, però que si
m'ahgués fet un rebut com deu mana sí que me l'ahuria d'ahver tornat segons
la llei.

   Un petó i gràcies per aquesta oportunitat
   La veritat sempre surt tard o d'hora, per petita que sigui la "merda"
(amb perdó) que hom vol amagar