[Ecoseny.Actualitat] ACTIVANT OFERTES DEL CES LANOSTRA WEB D'INTERCANVIS

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
dll jul 23 19:34:24 CEST 2012

Hola gent,!
 Estic activant els intercanvis al CES... sius plau poseu al dia les ofertes i mireu que estiguin a l'apartat corresponent, a finals d'estiu esborraré aquelles ofertes que no estiguin actualitzades o que no posin ben clar quina part d'ecosenys i quina part d'euros es demanen ( a convenir es pot posar pero dient la percentual en ecosenys, no com a sistema per desprès demanar tot en euros!) també us cambiaré l'oferta de lloc si no está ben posada...en fi que amb la crisis ens he de posar les piles perque aixó sigui és operatiu!
Tenim una xarxa impresionant de gent i hem de posar-hi més col.laboració i atenció si volem que realment funcioni!

Per animar-vos he escollit un exemple d'aquesta oferta (el mail d'aqui baix) que hi ha  al CES que trobo superinteressants i que ningú no está demanant!!!
desprès no digueu que el que hi ha no es pràctic a nivell d'estalviar euros o que no es prou de subsistència!!!
A POSARNOS LES PILESSSS, QUE TOTA AQUESTA RIQUESA DE OFERTES L'HEM D'APROFITAR!
FINS AVIAT!
Eva Benavent gt' comunicació( evafenix7 a hotmail.com siteniu dubtes, questions o propostes)

From: jordillop a hotmail.com
To: evafenix7 a hotmail.com
Subject: RE: Notificació sobre oferta: verdura i habitatge - SENY0042
Date: Mon, 23 Jul 2012 15:03:49 +0200

ok. Estic a punt d'oferir cistelles de verdura en Ecos 100% i per intercanvi.

Ho pots dir a la gent.

I tinc habitacions per llogar a la masia amb menjar de l'hort gratis per tot l'any.

Em poden trucar o si no em troben o fer SMS que no hi ha cobertura quasi.

Salut

Jordi Llop
jordillop a hotmail.com
+34639731775