[Ecoseny.Actualitat] oferim habitació a canvi de companyia

marga naranja marganaranja a hotmail.com
diu jun 10 17:51:06 CEST 2012

Hola a tothom, explico aquest intercanvi que volem fer:
oferim una habitació en un pis gran i molt ben situat a Sant Celoni, molt a prop de l'estació i molt a prop de la carretera que puja al Montseny.
A canvi necessitem que la persona que hi vingui faci algunes estones de companyia a la meva mare que està malalta i ha de sortir a caminar de tant en tant.Si teniu interès escriviu i us dono els detalls de la situació. També podem oferir el menjar. El meu email és marga a planeta15.net  moltes gracies!Marga