[Ecoseny.Actualitat] demanda feina

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
dll jun 4 10:27:22 CEST 2012

M'ha arribat aixó de l'ecoxarxa d'Osona, per si esteu interessats
Date: Sun, 3 Jun 2012 18:20:07 +0000
Subject: demanda feina
From: forcada.ramon a gmail.com

Bones,

m'han encomanat de fer una proposta "d'espai agroecològic-ambiental". Es tracta d'un turonet envoltat de camps i horts aquí a la Plana.

El cas és que si hi ha algú que hagi treballat o tingui ganes de treballar en fer aquesta proposta de "recorregut ambiental", que m'ho digui i ens hi fiquem. Es tracta de dissenyar un recorregut, amb plafons informatius i altres, fer una zonificació dels espais existents: conreus, caixes d'abelles, aromàtiques, etc. De moment és fer la proposta, i a veure si agrada a l'ajuntament.

En funció del temps que tingui, us passo l'encàrrec, us facilito tota la informació i endavant les atxes! que jo vai limitat de temps...

apa, ja direu!

--
Ramon