[Ecoseny.Actualitat] Hola companys! comparteixo les meves visions 2012

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
dim maig 29 12:02:19 CEST 2012

US AVANÇO LA MEVA VISIÓ DE LES COSES EN AQUEST MOMENT perque ens anem situant, i amb molt de  carinyo!
Eva Benavent (Pluma Blanca)

P.D. espero no ferir sensibilitats si elsmeus escrits son en castellà , es la meva llengua materna i es així que em venen les paraules de dins quan escric, no es una questio politica sino emocional per mi personalment i espero que ho respecteu.gràcies
Date: Tue, 29 May 2012 10:36:23 +0200
From: info a ecoseny.net
To: ecoseny-info a llistes.moviments.net
Subject: [Ecoseny.Info] DIUMENGE 3 DE JUNY - CONVOCATÒRIA ASSAMBLEA GENERAL

Assemblea general Ecx. MontsenyDiumenge 3 de juny de 2012 a les 10h.
a Sta Mª de Palautordera, c/ Germandat del Remei, 44 (Ca l'Empar)
Ordre del dia:

Definició de la visió que té cadascun dels membres de la Ecx. de la tasca que ha de desenvolupar i quines necessitats ha de cobrir la Ecx. dins del panorama social, politic i economic.
Revisar els principis tant pel tema de la moneda social com de la participació activa dels seus membres.Valoracions de les darreres dues fires.

Parlar sobre la moneda social a les fires.Revisió de les tasques dels GT's.Presentació del projecte de la "Red Pachamama".

A més unx delxs membres del GT Educació ha organitzat un taller de mostra del que vol proposar per ajudar al creixement de la Ecx. al que estem convidats totxs les membres.

El taller serà el dissabte 2 de a les 16,30h. juny al Parc Pau Casals (al costat del CAP) de Palautordera.

Afegim la definició del taller que ha passat ella:

"Este taller de Zona de Conexión se ofrece como apoyo al proceso comunitario que ha iniciado la Ecoxarxa del Montseny.

Es un taller que nos ayudará al desarrollo de nuestra consciencia, aportándonos herramientas útiles para nuestros procesos personales e interpersonales.
Ven a participar y entonces comenzaremos a hablar el lenguaje de la luz!

APORTACIÓN VOLUNTARIA!" Isabel Posada.

GT Comunicació i divulgacióEcoxarxa Montseny

www.ecoseny.net