[Ecoseny.Actualitat] L'ESTÈVIA - DOLÇA REVOLUCIÓ

Marga Campos marga08960 a hotmail.com
dim maig 22 13:30:29 CEST 2012

Hola a tots! Em presento com a Distribuidora de la DOLÇA REVOLUCIÓ (www.dolcarevolucio.com). Ens hem adonat que s'estan comercialitzant estèvies modificades genèticament a les jardineries i vivers. És per això que volia passar-vos aquesta informació, ja que les plantes modificades passen del 89% de propietats medicinal al 30%. Venem tot tipus de plantes medicinals i les 4 principals que les trobareu al web. Jo estic al Moianès, a L'Estany, però es podria trobar una solució per fer-vos arribar comandes compartides algun dia a la setmana o al mes. La planta viva surt per 2,50€ (sabem que les modificades es vénen a 1,50€, cosa que dificulta molt que la gent accedeixi a la "bona".El paquet de planta seca i triturada surt a 2,90€ el paquet de 40grs. Més entrat el bon temps es vendrà fulla seca sense triturar i sortirà millor de preu. També la podreu trobar al web www.comprasaludable.com (tot i que trigarem uns dies a incloure-la, fins llavors, si algú volgués es pot dirigir directament al meu mail). Gràcies a tots pel vostre temps. I volia remarcar que l'Associació fa una feina sense ànim de lucre, només tenim interés a que la gent sàpiga el que està prenent i es pugui "lluitar" perque no ens treguin una planta de grans propietats. Salut!!Marga.