[Ecoseny.Actualitat] COMPTE AMB CORREUS DE MONTSERRAT CHANDO

Carles Duran cdbali.mail a gmail.com
div maig 11 12:22:00 CEST 2012

Hola Diana, gràcies per l'avís, en he rebut també de fora de l'ecoxarxa,
convido a tothom que tingui hotmail que s'en surti, donç a mes a mes
d'estar infectat, pertany a Micrisoft, i no es una empresa "exemplar"...
http://vidasostenible.lacoctelera.net/post/2010/03/07/bill-gates-o-como-usar-vacunas-reducir-poblacion

gràcies a totes i tots

Carles

El 11 de maig de 2012 11:51, Diana <diana a moviments.net> ha escrit: