[Ecoseny.Actualitat] AGRAïMENTS FIRA DE SANTA MARIA DE PALAUTORDERA

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
dim maig 8 11:23:17 CEST 2012

gracies a tú també Jose Luis per la renovada il.lusió amb la que has organitzat tot, així dona gust fer fires! (tot i que només vam poguer vindre a la tarda)l'espai, la música i l'organització em van semblar fantàstiques!una abraçadaEva
Valorant tot plegat afegiria que:
Com a punts a millorar posaria:- una millor informació anterior i control durant la fira de que ningú coli euros en les ventesde la fira ( com hem sabut que algú ha fet) . S'ha de preservar l'autenticitat dels nostres principis.
-També hem de seguir el debat sobre la central de compres i com reutilitzem pel bé comú els euros rebuts a les fires, donació dels visitants aliens a la xarxa quan cambien euros en ecosenys a la caixa, i arribar finalment a un consens ( ja se sap que el consens es més difícil pero lo millor per tots encara que ens costi arribar-hi, no ens desanimem!)
Dels errors també s'aprèn i es important posar-hi llum ( aixó va en general a la coordinació i a tothom qui vulgui participar en les assemblees)
Seguim treballant per portar una alternativa real a la societat!
Us esperem a la fira de Granollers dissabte 12!
Eva