[Ecoseny.Actualitat] Cuidar un hort a la Baronia del Monseny

Cardedeu per un món millor cardedeuperunmonmillor a gmail.com
dll mar 5 09:25:26 CET 2012

Hola a tots,

Una amiga m'ha comentat que necessita a un hortelà per cuidar l'hort dels
seus pares (d'uns 120 m2), situat a Baronia del Montseny. L'hort disposa
d'aigua, una caseta per tipus cuineta amb llarg de foc.

Per conèixer més detalls els interessats poseu-vos en contacte amb Pilar
Gòmez: mpgomez a ub.edu, la filla.

Seria una llàstima que es perdes,

Jordi

---------- Forwarded message ----------
From: Jordi Bonet <jordibobel a gmail.com>
Date: 2012/3/5
Subject: Fwd: PREGUNTA...
To: Cardedeu per un món millor <cardedeuperunmonmillor a gmail.com>

---------- Forwarded message ----------
From: Pilar Gómez <mpgomez a ub.edu>
Date: 2012/3/2
Subject: Re: PREGUNTA...
To: jordibobel a gmail.com
Cc: merce.lopez a ub.edu

**
Jordi,

La Mercè m'ha donat el teu correo per contactar, referent a l'hort del meu
pare.

Els meus pares són una parella depenent que encara vieuen a casa seva, i la
seva única distracció es mirar per la terrassa com se li fa malt bé la
terra i els arbres.

Quan la Mercè em va cometar que fèieu aquest curs d'agricultura i que la
gent té un espai petit per conrrear el seu propi hort vaig pensar que a
casa dels meus pares es podria treure un profit i a més a més els meus
pares estarien contents.

No et puc concretar la mida de l'hort, pero aquest cap de setmana farem una
mesura per indicar-te els metres quadrats.

M'encantaria trobar una persona gran que se'n volgués ocupar, a més a més
tenim un espai (tipus cuineta amb llar de foc), que permetria que la
persona que treballi la terra pugui rentar les verdures, seure i descansar
a la fresca o preparar-se un dinar o esmorçar.

L'hort està a una Urbanització que es diu Baronia del Montseny a uns 4 km
de Sant Celoni.

Si creus que es pot fer difussió i et calen més dades te les puc facilitar.

Moltes gràcies,

Pilar