[Ecoseny.Actualitat] nuevo video: LA OTRA CARA DE "LA PEPA" por Félix Rodrigo

Eduard Folch eduard.folch a gmail.com
dim gen 24 16:38:09 CET 2012

Hola,

Em vaig donar de baixa de la llista voluntàriament fa unes setmanes i m'heu
tornat a donar d'alta. Jo ja busco la informació que m'interessa a través
d'altres canals d'Internet.
Si us plau, tingueu més cura amb aquests temes i doneu-me de baixa de
nou...

Gràcies i salut!!

Eduard