[Ecoseny.Actualitat] FW: una pregunta sobre... jabón 8-)

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
dll des 19 23:24:52 CET 2011

Hola ecoxarxeros em pregunten si algú sap fer sabó amb les cendres de la xemeneia, i aprofito per compartir un video que han fet adolescents de tot el món seguidors de "avatar" esta bé pels joves o pes que començen a concienciar-se en el respecte a la mare terra ( el link en el correu més abaix Us desitjo un bon nadal amb la gent que estimeu!Eva

Date: Mon, 19 Dec 2011 07:28:52 -0800
From: amaletska a yahoo.com
Subject: una pregunta sobre... jabón 8-)
To: evafenix7 a hotmail.com

Hola Eva,

Una amiga de Amma - programa de adolescentes me está preguntando que si conozco alguna persona que sepa hacer jabón con las cenizas de la chimenea  ya que conoces todo tipo de personas a través de la ecoxarxa y por donde fuera... hmmm... ¿igual sabes de alguien? su mensaje está abajo.

A ver cuándo nos vemos,

Un abrazo & un besazo,
alex