[Ecoseny.Actualitat] Fwd: porque no abandonar

Diana diana a moviments.net
div nov 4 11:56:48 CET 2011

Hola Oriol i companyes de la ecoxarxa.
Soc la Diana, moderadora de les llistes de la ecoxarxa Montseny. Moltes
gràcies per les teves aportacions. Son Molt valuoses.

És tant important el tema que comentes que et responc per la mateixa llista
perquè crec que la conversa pot ser esclaridora per a més d'una persona.

*Per donar-se de baixa*, al final de cada missatge apareix l'adreça de la
llista de moviments.net, hi pots accedir per editar la teva pertinença al
grup.

El tema dels missatges...
*A la ecoxarxa Montseny tenim dues llistes. *
Una és per *informació exclusiva rel·lacionada amb les ecoxarxes i la
CIC*, esta
moderada (quan envies un missatge ha de ser aprovat pel moderador abans de
passar) i normalment l'utilitza el Gt. comunicacions, encara que si
qualsevol membre vol compartir una informació relativa a les ecoxarxes i/o
la CIC, pot utilitzar la llista igualment, li arrivarà un missatge que
l'informa que el seu missatge esta pendent d'aprovació. L'adreça d'aquesta
llista és: *ecoseny-info a llistes.moviments.net*. Si et dones de baixa
d'aquesta llista perds el contacte amb la ecoxarxa Montseny, per dir-ho
d'alguna manera.

A l'altre tots els membres de la ecoseny compartim els nostres projectes,
interessos i inquietuts, no esta moderada per defecte (encara que si que te
algunes barreres de seguretat per impedir que entrin spams que afectin a
tots els qui estem subscrits). L'adreça d'aquesta llista és: *
ecoseny-actualitat a llistes.moviments.net*. Si et dones de baixa d'aquesta
llista, deixes de rebre la informació que compartim tots els membres de la
ecoseny i de les propostes d'intercanvi.

En un principi hi havia un altre llista que estava destinada als
intercanvis. Però amb l'us la llista d'actualitat és la que s'està
utilitzant per proposar intercanvis també. L'adreça és: *
ecoseny-intercanvis a llistes.moviments.net*

*I ara be una proposta;* Si ho preferiu, podem re-activar la llista
d'intercanvis. D'aquesta manera quedarà més concretada la informació, si no
vols rebre informació que no estigui rel·lacionada amb la ecoxarxa, et
dones de baixa de la llista ecoseny-actualitat i et mantens a les altres
dues (info i intercanvis). Així cadascú es dona d'alta o de baixa de la
llista que vulgui ...
Encara que el que més sol passar és que m'envieu un correu a mi i hem
demaneu les altes o les baixes de les llistes. I no és tant difícil de fer,
...de debò.

Val, perdó per la xapa que us he donat, he intentat ser el més sintètica
possible. si algú no li ha quedat clar algun punt, que intervingui i faci
totes les preguntes que calguin. És important pel bon funcionament de la
xarxa, que tots estiguem clars i sapiguem usar les eines que ens vinculen.

Au, fins un altre.
Salut!
;·Diana.