[Ecoseny.Actualitat] Proposta revisió concreta sistema monetari EcoSeny

Diana diana a moviments.net
dis oct 8 17:16:34 CEST 2011

Hola Dídac (i tots i totes).
No he llegit tot el que ha escrit en Dídac, perquè a la meitat ja he vist
que no disposa d'informació actualitzada sobre el funcionament dels canvis a
la ecoseny...

Soc del parer de que per tractar aquest tema, hauriem d'esperar a que en
Dídac estiguès present en una assemblea, ja que hem posar-lo al dia sobre
com es gestionen els ecosenys i els euros a la ecoxarxa Montseny. Amb la
informació correcte, ell hauria de tornar a mirar-s'ho i aportar els
resultats de la seva reflexió a l'assemblea (que segurament hauria de ser un
altra, no la mateixa, si no ocuparia tot l'espai de l'assemblea i no es
podria debatre res més), perquè entre tots podem decidir el què, si és que
encara li sembla que estem cometen un error.

Aquesta és la meva aportació.

Què en penseu vosaltres? (inclòs en Dídac, per suposat)

Fins demà. Seguim.
--
;·Diana <http://kundalinidanza.wordpress.com/>. · : : · . . · :
<http://kundalinidansa.blogspot.com/>

El 8 d’octubre de 2011 14:08, didac costa <didacscosta a gmail.com> ha escrit: