[Ecoseny.Actualitat] Curs integral d'HORTS URBANS I PLANTES MEDICINALS... para empaparse de plantas y meterse al tajo!

Diana diana a moviments.net
dij set 8 19:46:06 CEST 2011

Hola a totes i tots.

Al correu de la coordinació ens ha arrivat aquesta proposta. La comparteixo
per si és d'interès d'aulgú de vosaltres.

Salutacions.
--
;·Diana. <http://kundalinidanza.wordpress.com/>. · : : · . . · :

(castellano debajo) (programa en castellano en la web)

-------------

¿Que necessito per fer un hort? ¿Quines verdures s'adaptaran a les meves
condicions? ¿Quines plantes em poden ajudar a cuidar la meva salut sense
dependre tant de les farmacèutiques? ¿Com puc per fer els meus propis
preparats? L'intenció del curs és compartir eines per sortir de la roda
consumista i adquirir habilitats pràctiques i viables en un entorn urbà o
rurbà. El curs es divideix en un bloc d'horts, ja sigui en un jardí, un
solar o a la terrasa, i un altre de plantes medicinals, aromàtiques i
condimentàries.

El programa, classe a classe, el podeu trobar aquí:
http://www.**associacioblueplanet.org/11.**html<http://www.associacioblueplanet.org/11.html>

CURS D'HORTS URBANS I PLANTES MEDICINALS (veure flier adjunt)

INICI: 4 D'OCTUBRE DE 2011 - 30 HORES PRESENCIALS

A càrrec d'Arnau Montserrat (Oficina Rurbana de Can Masdeu)

+ INFO / PROGRAMA / INSCRIPCIONS:

Associació Blue Planet
www.associacioblueplanet.org
info a associacioblueplanet.org
C/Còrsega,213, 1-3
08036 Barcelona
Telf.:93 321 41 75
Mòbil:610 72 55 56

----------------------- castellano---------------

Qué necesito para hacer un huerto? ¿Qué verduras se adaptarán a mis
condiciones? ¿Qué plantas me pueden ayudar a cuidar mi salud sin depender
tanto de las farmacéuticas? ¿Cómo puedo para hacer mis propios preparados?
La intención del curso es compartir herramientas para salir de la rueda
consumista y adquirir habilidades prácticas y viables en un entorno urbano o
rurbano. El curso se divide en un bloque de huertos, ya sean estos en un
jardín, un solar o en la terraza, y otro de plantas medicinales, aromáticas
y condimentarias.

El programa, clase a clase, lo podéis encontrar aquí:
http://www.**asociacionblueplanet.org/11.**html<http://www.asociacionblueplanet.org/11.html>

CURSO DE HUERTOS URBANOS Y PLANTAS MEDICINALES

INICIO: 4 DE OCTUBRE DE 2011 a 30 HORAS PRESENCIALES

A cargo de Arnau Montserrat (Oficina Rurbana de Can Masdeu)

+ INFO / PROGRAMA / INSCRIPCIONES: