[Ecoseny.Actualitat] Els Càtars - Conferència - 10 setembre - Sant Esteve Palautordera - 18h

Pere Ardevol buckipetrus a gmail.com
dij set 1 13:15:31 CEST 2011

> Esteu convidats a una xerrada sobre els càtars, a Sant Esteve de
> Palautordera, el dia 10 de setembre, dissabte, a les 18h. He estat uns dies
> amb ells, en la seva comunitat i m'ha encantat, i us vull compartir aquesta
> informació.
>  Si veniu, sisplau, agrairé que em *confirmeu assistència. *

I si podeu, necessito *ajuda per transport des de renfe Sant Celoni,* per
> [...]
>
> • Los cátaros o “bonshommes“ del siglo XXI: Asociación para el estudio de
> la cultura cátara.
>
> • Visión cátara del ser humano: El remodelado de adaptación
>
> • María Magdalena y su relación con los cátaros.
>
> • El futuro de la humanidad según la perspectiva cátara: a nivel personal,
> social, económico y cultural.
>
> • Libros sobre los misterios cátaros que nos revelan verdades que han sido
> ocultadas.
>
> • Música cátara novedosa y transformadora.

> **
>
> *DISSABTE, 10 de SETEMBRE a las 18.00h *

Centre Pla de la Calma* - Crta del Montseny, 167 *

 *Sant Esteve de Palautordera - **Al costat del conegut restaurant Gessamí.