[Ecoseny.Actualitat] ei gent tinc el tema dels spam solucionat ja podeu obrir els meus mails!

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
div ago 12 09:19:24 CEST 2011

Em sap greu, gent,pero a mi m'els ha passat gent que eren de confiança també sense saber-ho com jo, i el que mes greu es que ho passin automaticament als teus contactes i quan els vols avisar ja es massa tard, només cal actualitzar mes sovint l'antivirus i vigilar de no obrir res que soni a xarxa social que no coneixes o a missatge privat  encara que vingui de gent de molta confi, espero que aquesta experiencia meva al menys us serveixi!una abraçada Eva