[Ecoseny.Actualitat] Noves ofertes al CES

Diana diana a moviments.net
dim jul 26 20:33:57 CEST 2011

Hola totdon i tothom!

He decidit de enviar les darreres ofertes que s'han incorporat aquest mes de
juliol al CES, perquè així les tingueu més a má ;)
si os sembla una iniciativa poc útil, si os plau, feu-m'ho saber i deixaré
de enviar-les.
Aquest mes se m'han acaumul·lat i venen moltes, però la meva intenció és
passar-les més sovint, així que no rebreu una llista tant llarga... Però
crec que hi han ofertes interessants.
Per veure més detalls de les ofertes, podeu visitar el link que os dono
desprès de la llista.

Aquest mes tenim:

Televisió Sony Trinitron 21
Pneumàtics Good Year Duragrip 175/65/R14 86T d'Ocasió
Menjadora Gossos
Classes d'Iniciació al Llaüt i/o Bandúrria
Càmara Reflex Zenit-11 52 mm
Vídeo Càmara Digital Rimax DV Minicam 1.3 Mp
Classes Reforç Català
Consulta Holística Veterinaria On Line / Telèfon / Presencial / Domicili
Holistic Vet On Line / Visits / House Call
Espai Educatiu a la Natura
Trabajador para el campo
Mongeta tendre de 2a
Compartir casa al montseny
Canyes
Tallers
Ceramica
Taller de cerámica I Mini estudi en plena natura.
Licor d'Herbes del Montseny 250 ml
Rajoles de la bisbal 15 x 15 cm
Bombona butà Càmping
Romaní Fresc 25 grs
Tarongina Fresca 25 grs
Verdures ecològiques
Empanadilla d'Estiu
Guía Holística para el Bienestar y Salud de los Animales
Oli de Romaní del Montseny
Paella Tombatruites 27 cm diàmetre
Cangur de Nens
Marieta per Massatge.
Quadres per l'habitació dels nens
Megàfon.
Testos per flors.
Carrito de tranporte
Patins iniciació al Hockey talla 31
Taller De Clown
Espectacles
Acompanyament Respectuos A Dones I/o Families Durant L'embar??, Part I
Crian?a
Assecador de cabells
Hot Stones per Massatge Termal
Cassola de Fang Ovalada
Protector Antiradiacions per PC
Furgoneta amb Conductor
Làmpara Sal Himalaia Nova
Oueres de cartró x 1 dotzena pack de 3
Cuina /dolç
Verdures i llavors per hort ecològic
Pedagogia

Per veure-las a la web del CES pots visitar el següent link:
http://www.ces.org.za/offerings.asp?xid=SENY

Gràcies per la atenció.
S'agraeix qualsevol feedback.

--
;·Diana. <http://kundalinidanza.wordpress.com>

Si reenvías este correo, es deseable que sigas los siguientes puntos:
1.- Borra la dirección del remitente y cualquier otra dirección que aparezca
en el cuerpo del mensaje.
2.- Introduce los destinatarios en el apartado CCO (CON COPIA OCULTA)

Recuerda: