[Ecoseny.Actualitat] curs consciència corporal i anatomia

soley laura laurasoleysoley a yahoo.es
div jul 8 14:13:41 CEST 2011

Hola a tots i a totes, com esteu? jo organitzo el meu 1r curs i em fa ilu, us explico als archius adjunts, petons!

Organitzo un curs de consciencia corporal i anatomia a Om Shanti Granollers del 27 al 29 juliol de 19h. a 21h. a donació, i un intensiu el 30 de juliol de 11 a 14h. i de 15 a 18h per 40€. Els 2 cursos són complementaris i les 2 professores molt bones, us agradarà! si podeu ajudar-me a fer difusió enviant-ho als vostres contactes, penjant-ho al vostre facebook com evento o imprimint el cartell i penjant-ho a la vostra zona. Moltes gràcies per l'ajuda! Ens veiem allà on brilli el sol! fins ara! Salut! Laura
A non-text attachment was scrubbed...
Name: cartell.pdf
Type: application/pdf
Size: 128714 bytes