[Ecoseny.Actualitat] 25 i 26 de juny. TALLER TEMPS COM A FRACTAL

Joana Conill joanaserious a gmail.com
dll jun 20 13:26:41 CEST 2011

Com puc fer per borrar-me de la llista??

petons! joana

2011/6/20 Diana <diana a moviments.net>

>    Hola de nou!
>
> Passo el recordatori i la info sobre el taller que estem organitzant pel
> proper cap de setmana, per si t'interessa, o coneixes algú que li
> interessi... Ja que és difícil trobar formació sobre aquest tema.
>

> El taller és sobre el *temps fractal 13/20* altrament conegut com *tzolkin
> * o *"calendari maya" *(utilitzo aquest terme perquè és més extés encara
> que inexacte).
>

> En aquest primer mòdul, veurem des del nivell 0 (què és un Kin planetari,
> ...) fins al SYNCHRONOTRON <http://panlaplata.webs.com/synchronotron.htm>.

> [...]

Documental: "Inmigrantes como moscas" Eines per capgirar el món. 10 minuts.
Preciós.
Herramientas para darle la vuelta al mundo. Precioso y beligerante!
http://www.elpais.com/videos/cultura/Inmigrantes/moscas/elpvidcul/20110121elpepucul_1/Ves/