[Ecoseny.Actualitat] Fwd: Qui són els violents

Víctor vicbo3 a gmail.com
div jun 17 09:39:15 CEST 2011

http://spainrevolution.com/revolt/?p=3394

un anàlisis del vídeo

El 16 de juny de 2011 20:02, Diana <diana a moviments.net> ha escrit:

> Hola a totes i tots.
> Us reenvío, en honor a la veritat, un comentari d'un company que va estar
> a la ciutdella ahir.
>

> Gent, jo vaig veure i patir en primer terme les espentes al Josep Maria
> Llop, l'invident diputat de CiU que surt a les notícies, també les
> clatellades al Joaquim Nadal (PSC), al Joan Boada (ICV), al López Tena (SI)
> i al Gerard Figueras (CiU). Seran tot lo menspreables que vulguem, però no
> es mereixen violència. Jo vaig intentar evitar alguns cops i escopinades que
> se'ls van fer, així com clatellades, estirades de corbata, espentes,
> [...]

VICTOR RODILLA BOLAÑO
*"existir es un hecho mientras que vivir es un arte"*