[Ecoseny.Actualitat] Fwd: Qui són els violents

Diana diana a moviments.net
dij jun 16 20:02:44 CEST 2011

Hola a totes i tots.
Us reenvío, en honor a la veritat, un comentari d'un company que va estar a
la ciutdella ahir.

Gent, jo vaig veure i patir en primer terme les espentes al Josep Maria
Llop, l'invident diputat de CiU que surt a les notícies, també les
clatellades al Joaquim Nadal (PSC), al Joan Boada (ICV), al López Tena (SI)
i al Gerard Figueras (CiU). Seran tot lo menspreables que vulguem, però no
es mereixen violència. Jo vaig intentar evitar alguns cops i escopinades que
se'ls van fer, així com clatellades, estirades de corbata, espentes,
arraconaments contra la paret, aigua i birra, café, per sobre, apart de tots
els insults (de fill de puta cap a dalt, quan les seves mares no en tenen
cap culpa...terrorista, assassí...).

I els vaig dir de tot, als polítics, que eren uns venuts, que treballaven
per al capital, i que estaven acabats...però des del respecte i sense
agredir-los. Quan els deia això, al costat d'ells, peuqè vaig tenir la sort
de coincidir pels carrers adjacents quan estaven arribant, no gosaven
mirar-me a la cara, algun em va contestar i va intentar dialogar amb mi.

Després, durant l'assemblea de les 13.30h, tenia al costat els jovenelos que
anaven rient i fotent-se'n dels que fèiem comentaris en contra de la
violència, i em vaig encarar durant tot el dia vàrios cops amb ells, inclús
amb el risc de que em fotessin una òstia.

I tant que hi havien infiltrats, a algun dels que surt al vídeo el vaig
clitxar, però no van ser ells els que van cridar terrorista i escopir al
López Tena i copejar a la resta que us he comentat. Això no ho podem
permetre, i ho hem de combatre amb totes les energies perquè ens deslegitima
totalment. I és cert que els teníem identificats, al grupet que surt al
vídeo, però jo no podria relacionar a cap dels que surten al vídeo amb fets
directes d'incitació a la violència. És cert que alguna vegada han llençat
l'espurna, tenim proves i hi han hagut manifestacions vàries on han passat
aquestes coses, però ahir hi havia gent als quals vaig veure vàrios cops
(tarde-nit del dimarts, matí del dimecres, migdia) que en tenia ganes, i a
cara descoberta també em vacil·laven a mi quan intentava protegir a algun
polític o qüestionar-los.

Sabeu quin va ser el gran argument d'una noia que se me'n fotia quan li
qüestionava la violència? "esto es lo que te enseñan en la Universidad? pues
para eso no vayas, no te hace falta".

Si treballem pel canvi, crec hem de combatre també la violència dels que
diuen que estan amb la nostra lluita. Aquests van en contra nostra. I n'hem
de ser conscients. Això no suma adeptes, els resta, si volem arribar a molta
gent hem de fer les coses de forma pacífica. I dir les coses pel seu nom: ni
infiltrats, ni violents.
una abraçada
jose

2011/6/16 PERE LIRON

--
;·Diana. <http://kundalinidanza.wordpress.com>

Si reenvías este correo, es deseable que sigas los siguientes puntos:
1.- Borra la dirección del remitente y cualquier otra dirección que aparezca
en el cuerpo del mensaje.
2.- Introduce los destinatarios en el apartado CCO (CON COPIA OCULTA)

Recuerda: