[Ecoseny.Actualitat] qui s'apunta a una xerrada sobre l'ecoxarxa a Aiguafreda?

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
dij jun 2 18:33:45 CEST 2011

Hola companys de l'ecoxarxa Montseny
 M'han demanat els d'Aiguafreda per fer una xerrada sobre l'ecoxarxa i més endevant una fira.
 l'ideal seria algu d'Osona i algú del Montseny, perque ells estan prop de les dues xarxes,
 Jo puc anar per la del Montseny amb qui es vulgui afegir. La Nuria Delmás volia vindre pero finalment no pot,
pero anirá a recolçar la fira de Valldoreix aquest diumenge a una reunió i a la fira d'intercanvi del dia 12 allà.
El Daniel Alarcón també s'ha apuntat amb la seva parella a participar ( ells estan més a la d'Osona tot i que segeuixen inscrits a les llistes i CES del Montseny)
 Estaria bé que vinguès algú més de l'ecoxarxa Montseny a fer-me costat.
Volen aglutinar tots els pobles de la vall del congost. (Tagamanent, Centelles i Aiguafreda de moment estàn interessats)
Els haig de donar uan resposta en pocs dies, perque la proposta del dia de la Xerrada l'he fet pel divendres 17 de juny
Sino també es pot fer al juliol entre la primera i la tercera setmana.

 Faig un primer guió que em ve al cap i desprès vosaltres modifiqueu-lo com vulgueu

.Que és i perquè una xarxa social d'intercanvi amb moneda social ( entre tots)
.Com ha estat la nostre experiència pros i contres ( Montseny)
.Com ha estat la vostra (Osona)
.el CES (Montseny)
.Cooperativa integral ( Osona)
.Passes per muntar-ne una fira a Aiguafreda i com participar en les dues xarxes que ja hi han ( tots)
.Pregs i preguntes
.L'ideal sería un ordinador k es pugui projectar en una pantalla per anar veient les dues webs,el ces ...

No els hi dic res encara als d'Aiguafreda, primer vull que em digueu vosaltres el que penseu i com ho farieu? qualsevol
idea es benvinguda...què en dieu? si esteu interessats escriviu.me (evafenix7 a hotmail.com) per no saturar les llistes,
 pero m'ha semblat bé començar a obrir més la participació d'aquestes coses a tothom ( com han fet els d'Osona)
Contesteu el més aviat possible per pasar-li amb ells

una abraçada Eva Benavent (gt'acollida)