[Ecoseny.Actualitat] Avui a l'Àgora Tv3 23h - Oliveres, Cardús i Didac, sobre els indignats revoltats

Pere Ardevol buckipetrus a gmail.com
dll maig 30 16:20:02 CEST 2011

De: didac costa <didacscosta en gmail.com>

Avui al programa Àgora de TV3, a les 11 pm, Arcadi Oliveres, Salvador
Cardús (professor meu de sociologia de la UAB, crític amb el moviment
de l'Assemblees populars a les places) i jo mateix, per xerrar de la
revolució dels pobles del món indignats contra els seus suposats
governants

veurem com va! primer cop en un estudi!

Salut i revolució!

Dídac