[Ecoseny.Actualitat] contrassenya i altres

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7 a hotmail.com
dim maig 17 15:09:03 CEST 2011

Ecoxarxeros perdoneu s'em ha colat el mail d'actualitat i el del Enric en contes de posar el de la Laia, de totes formes podeu aprofitar per mirar  lo de l'abuela Margarita que está molt guai! Enric ja no cal que t'envii el mail, ja tens aquest...sento la confusió, ja vigilaré més bona lluna plena Wesak! Eva

From: evafenix7 a hotmail.com
To: ecoseny-actualitat a llistes.moviments.net; enric a enricduran.cat
Date: Tue, 17 May 2011 12:57:02 +0000
Subject: [Ecoseny.Actualitat] contrassenya i altres

Hola Laia,

aki molt bé tot sobretot amb aquesta energía tan preciosa de lluna plena wesak,
Hi han varies persones que estàn esperant la contrassenya, ja l'escric per dirli ke
ho faci,esk està molt liat, de totes formes el mail es:enric duran(enric a enricduran.cat)

M'en alegro de k tireu endevant amb alegria encara que sigui poc a poc, pero es que la matreia es així, follets, molt més lenta!
pero aixó serveix per experimentar més a fons i prendre més conciència de les repercusions que tenen en nosaltres i en els altres les nostres intencions, decisions i els nostres actes...ànims i que no falti l'al.legria!!!

Molts petons!!! Eva

P.D. et volia comentar també que la Mady té molts llibres del arte de lavar los pies i que només li has de demanar si en vols