[Ecoseny.Actualitat] Dissabte 21 de maig, taller intensiu Moviment Esencial Conscient

Diana diana a moviments.net
dic maig 11 23:45:01 CEST 2011

*Dissabte 21 de maig, taller intensiu de Moviment Essencial Conscient a
Campins (Montseny)*
**

Hola de nou.
Tornem a preparar alguna "entremaliadura" per tal d´activar el vehicle físic
(el cos :), alliberar-lo un poc més i prendre una mica més de consciència
sobre què és el cos, com funciona i com ens estem relacionant amb aquesta
bio-part de nosaltres que ens manté en aquesta experiència física, vinculats
i connectats amb els altres éssers humans i amb l'eco-sistema galàctic que
ens envolta.

Us convido a participar el dissabte 21 de maig. A passar un dia sencer
dedicat a tu mateix@, a escoltar-te i cuidar-te, a vincular-te amb el teu
cos (sistema de sistemes), conèixer-lo una mica més a fons, comprendre't més
àmpliament i sanar-te una mica més.

Ja sabeu (i si no ho sabíeu, os ho dic ara) que jo soc canalitzadora, per
tant se'm fa molt difícil dissenyar un programa previ del que treballarem al
taller. Per això he decidit no esforçar-me per fer-ho, accepto que la meva
funció esta en canalitzar el moment, per tant el treball que farem dependrà
del que estigui passant en aquell moment mateix. Del que estigui passant en
cadascun@ de nosaltres i del que estigui passant en tot el grup.
El que si que em puc comprometre a avançar és que el contingut estarà
vinculat als processos vitals i a la existència que ens permetran comprendre
una mica més qui i què som i com ens rel·lacionem am el nostre entorn des de
la concepció de que som energia de vida que circula per un vehicle físic.

Serà dissabte 21 de maig de 10 a 20h. a Cal Ermità[image: Enlace] (Campins,
camí de Santa Fe del Montseny)

www.calermita.org
Consulta com arribar al
web.<http://www.nieto-fernandez.com/calermita/Images/entorn.jpg>

Estructura del dia:
El treball serà pràctic i "teòric". És a dir, treballarem amb el cos i també
veurem aspectes importants del que li afecta i de la seva fisiologia,
anatomia i funcionalitat. Part del temps estarem a una sala o una yurta
<http://www.nieto-fernandez.com/calermita/yurtes.html>i altres estones farem
sortides a l'aire lliure.

El que has de portar:
Roba còmode que et permeti moure't àmpliament i també prou-tes prendes com
per poder abrigar-te i desabrigar-te en cas de necessitar-ho (estem a la
primavera i el temps és molt inestable...:)

Nutrients i begudes:
Em preparat el taller de forma que no necessitem portar res que sigui
generalment bàsic. El preu inclou un "tentenpié" a mitg matí, el dinar i un
berenar lleuger.

Preu:
Teniu dos opcions, 50€ o 50 unitats de la moneda social de la teva ecoxarxa
local.

Més informació:
Diana.
diana a moviments.net
620 98 483
93 128 60 83
http://kundalinidanza.wordpress.com

Si creus que aquesta proposta pot interessar a algun dels teus contactes,
tens tot el dret de compartir-la.

Que els meus millors desitjos t'acompanyin

--
Publicado por Colibrí ;·Dorado para
DanzaKundalini<http://kundalinidansa.blogspot.com/2011/05/dissabte-21-de-maig-taller-intensiu.html>el