[Ecoseny.Actualitat] Educació Canina - Important pels amants dels gossos

Pere Ardevol buckipetrus a gmail.com
dis abr 30 17:02:27 CEST 2011

Salutacions:

Presento al qui em va ensenyar a educar el meu gos Buck, ara fa uns 6 anys,
i em va permetre gaudir d´una experiència meravellosa.
*Marcos Fernandez Aparicio*. www.etocan.es . Web molt complerta i recomano
visitar-la, als interessats. Ell viu al Montseny, a Riells i Viabrea.
*Reconegut com dels millors en la seva àrea, i capaç d´agafar els gossos més
desequilibrats, i redreçar-los, magistralment.*

L´altre dia va sortir al programa de televisió "veterinaris", i ho podeu
veure aqui. http://www.tv3.cat/videos/3491850/Veterinaris---Capitol-62
Només son 6 minuts. ( aneu al min 22´05, i fins al 28´, final de programa )

Lamento que poca gent sigui conscient del tema de conèixer el comportament
caní, i satisfer les veritables necessitats dels cans, i que no volen fer
cap esforç en afavorir el ple desenvolupament físic i psíquic dels cans. Per
això, tanta inconsciència, camades múltiples que s´han de sacrificar, gossos
que criden i mosseguen, i la majoria grans desequilibrats psíquicament, i
sense arribar al seu ple potencial. Per la falta de consciència dels "amos".

*Crec que no hi ha gossos "perillosos", sino que hi ha "persones"
irresponsables.*

En homenatge al que considero un excel.lent formador, i amic, i estic super
agraït, us comparteixo això.

*Pere Ardevol *