[Ecoseny.Actualitat] miralls matalasos somiers neveras a canvi de taules cadires i escriptori

CONXITABELLA@terra.es conxitabella a terra.es
dij mar 24 12:33:46 CET 2011

TENGI TENGI TENGI... FALTI FALTI FALTI

Tinc  2 somiers antics d’aquells sencills pero
molt robustos i ferms, vellets, peró sense cap
desperfecte. Mides: 180 per 75  i 180 per 70cm.

També tinc 2 matalassos  en perfecte estat .
mides : 200 per 135cm  per 30cm  de gruix , i180
per 80cm,  per 15cm de gruix. Tots dos de molles
sense desperfectes.

Tinc 3 miralls fumats : 68 per 156cm

Dues neveres  petites : 80 per 60 per 56,  i de
60 per 60 per 50

Em falten :

2 taules de menjador abatibles en dos ales i de
70 cm d’amplada.

Un moble escriptori, no garie gran on es pugués
encabir una tele plana i un ordinador.

 8 cadires plegables, si pot ser de fusta i
totes iguals.

gracies a tots, si voleu altres coses demaneu i
en parlem.

    Em podeu trucar de 8 a 10 de la nit al 93
8486917 o contestar el correu