[Ecoseny.Actualitat] Fw: Seminari "Educant la ment" Sant Esteve Palautordera

toni Medalla toni a artinatura.cat
dll feb 21 12:47:09 CET 2011

Hola a tothom,m'han enviat aquest mail i m'ha trucat el Pep Ollé per veure si ho podem fer arribar a les escoles, biblioteques i centre de recursos pedagogics de la zona. Jo puc fer-ho arribar a l'escola del Montseny a la biblioteca de Sant Celoni i a l'Om, que han fet cursos per educadors. Ja que estem distribuits per tots els pobles de la zona ens demanen un cop de ma, de manera urgent per si podem fer-ho extensiu ja que el seminari es el dissabte 5 de març!Podeu dir alguna cosa els que pogueu donar un cop de mà?
Gràcies!!
Pepi

----- Mensaje reenviado ----
De: Dana Paramita <danaparamita.meneses a gmail.com>
Para: Pepi Broncano <mjbroncano a yahoo.es>
Enviado: vie,18 febrero, 2011 14:25
Asunto: Fwd: Seminari "Educant la ment" Sant Esteve Palautordera

Hola Pepi:
T'envio el cartell informatiu del Seminari que es farà a St. Esteve de Palautordera perquè el puguis fer extensiu a tos els de la zona. També estaria bé portar-lo a les escoles en mà.
Potser algú dels que mediteu es podria fer càrrec de portar el cartell a les escoles...
Aquest Seminari el donarà el Pep Ollé.
Jo ho enviaré als que tinc en llista però tu segurament podràs arribar a més gent...
Una abraçada
Pilar

M'he adonat que en el cartell hi ha una petita errada. Posa "Casa Felipense" i ha de ser "Casa Filipense".

A non-text attachment was scrubbed...
Name: edu.5 S.Esteve Palautordera.pdf
Type: application/pdf
Size: 408373 bytes