[Ecoseny.Actualitat] Diumenge natura celebrem el DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

SANA -Salut, Art, Natura, Amor- sana.cardedeu a gmail.com
div gen 28 12:44:29 CET 2011

Us recordem que *aquest diumenge* celebrem el *Dia de la Pau i la No
Violència*. Pujarem caminant o en cotxe (en funció de cadascu) a l'Ermita de
Sant Hilari a on farem la xerrada -col.loqui sobre "la pau, la no violència
i la post en pràctica del llegat d'en Gandhi". Què puc fer jo, avui en dia i
al meu poble, per fer un món millor? (*A càrrec d'en Lluis Planes*,
president del PAS (http://www.pas.cat/) , tot això a la vora del foc.
I després dinàmiques per conectar amb la Pau Interior. I si encara voleu
més, us podeu quedar a dinar, paella i el que porteu vosaltres, tot a
compartir.
Per mes informació mireu el blog: www.sana-cardedeu.blogspot.com

Una abraçada
Mari