[Ecoseny.Actualitat] Vídeo censurat per TV3 i TVE

Margarita R. MARTI manuflina a hotmail.com
dis nov 27 09:33:49 CET 2010

No he vist bé que enviem "campanya electoral " a les llistes...però el meu gran amor als animals em fa desitjar que siguem com Holanda, l'únic Pais Europeu que té una parlamentaria animalista al seu Parlament.Gràcies per llegir-me i disculpeu l' intromissió.Margarita

Vídeo censurat per Televisió de Catalunya i Televisión Española:

                      http://www.youtube.com/watch?v=GwQCyUqTsQM

                      Si
 estimes els animals i no saps a qui votar, no et quedis a casa ni votis
 en blanc, pots votar PACMA. Són fins ara la segona força extra parlamentària
més votada. Aquestes pròximes eleccions podem fer que entrin al parlament i donin veu als més indefensos. Necessiten "només" 60.000 vots.Fes difusió d'aquest mail, gràcies