[Ecoseny.Actualitat] DISCULPES¡¡¡¡¡[ 10 RAONS DEFINITIVES PER VOTAR SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA

angelsvendrell a moviments.net angelsvendrell a moviments.net
dic nov 24 20:23:59 CET 2010

Hola companys ecoxarxer a s: Disculpes¡¡¡ per enviar un mail amb tendències
polítiques, pero també actualitat serveix per enviar
el mails que
personalment pensem que poguin interessar a altres.
I aquest vinguen de la
Fundació Bardina, que no tenim dubtes de la seva honestedat, em va semblar
adient enviar.ho. Però m'he equivocat i demano disculpes¡¡¡¡

Una abraçada,
Namaste, Angels