[Ecoseny.Actualitat] Presentació a Gràcia de la candidatura d'activistes de moviments socials a les eleccions al Parlament de Catalunya

Pere Ardevol buckipetrus a gmail.com
dim nov 23 11:40:42 CET 2010

per si voleu anar-hi. mitin al barri de gracia. jo hi estaré. Pere.

*Avui, dimarts dia 23 de novembre*, els del grup de Revolta de Gràcia hem
organitzat una presentació de la candidatura d'activistes de moviments
socials que es presenta a les properes eleccions al Parlament de Catalunya.
La xerrada es farà a l'Aixada, C/Virtut nº
15<http://maps.google.es/maps?q=virtut,+15+barcelona&oe=utf-8&rls=org.mozilla:es-ES:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Carrer+de+la+Virtut,+15,+08012+Barcelona&gl=es&ei=aY_rTMWLGsuyhAflt5W5AQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&ved=0CBYQ8gEwAA>(està
al costat de la plaça del sol) a les
*19:30h* i comptarà amb els següents participants de les llistes de *Des de
Baix: *

> Presenta l'acte, Robert González.
> Intervindran:
> - Pep Riera, pagés i  militant històric del moviment camperol,
> - Lluis Rabell, president  de l'Associació de Veïns de l'Esquerra de
> l'Eixample,
> - Ana Montero, activista de l'Assemblea Bolivariana de Catalunya.
>
>  Esteu tots i totes convidades, a venir a dir la vostra i a fer-ne
> difussió, si voleu. Per això us adjunto un cartell. Una abraçada!

------------ pr?a parte ------------
Per informació sobre aquesta llista dirigeix-te a https://lists.riseup.net/www/info/aixada
Si no t'hi has connectat mai, ves a https://lists.riseup.net/www/sendpasswd/ per rebre una contrasenya.

A non-text attachment was scrubbed...