[Ecoseny.Actualitat] DESAPAREGUT...ON ETS AGUSTÍ???

Margarita R. MARTI manuflina a hotmail.com
dll nov 8 20:46:23 CET 2010

MAI SE SAP!!
i podriem ajudar.
From: aprofumo@
Subject: FW: ON ETS AGUSTÍ???

Hola a tothom, bon dia.

És urgent, molt urgent que envieu aquest correu a tots els vostres contactes!!! (recordeu de posar-los en còpia oculta per a que no es vegin els destinataris i evitar SPAM)

Més avall podreu comprovar el perquè de tot plegat.

Salutacions,

L'AMPA del col·legi Alemany d'Esplugues, escola on va aquest nen, l'ha fet córrer.

No costa res dedicar-hi 2 minuts.

Passeu el missatge si us plau!!!!!

Aquest és el missatge d'una mare desesperada .... passa la foto a tots els teus contactes

HELP  HELP    On ets Agustí???

El meu fill té 12 anys, Agustí Martin, està desaparegut des de fa gairebé un mes. Pot passar que si tots passen aquest missatge, alguna persona el reconeixerà. S'han trobat persones amb aquest mètode.. Internet circula per tot el món .. Si us plau, passa aquest missatge a tots teus contactes. Gràcies a tots vostès podré trobar el meu nen.

Els demano a tots, els suplico a tots, si us plau passa aquesta imatge a totes les persones possibles.Encara no és tarda si US PLAU, ajuda'm. Si tens informació, contacta amb:

todosporagustin en hotmail.com. Només calen 2 minuts per fer circular el missatge.. Si es tracta del teu fill (a) faries l'impossible per obtenir ajuda