[Ecoseny.Actualitat] Fidela Frutos-Plataforma Stop Kàrting: UNA LLUITA COM LA NOSTRA: KÁRTING A NAVALUENGA (ÁVILA)

frutos-sanmartin frutos-sanmartin.arq a coac.net
dic oct 27 22:56:31 CEST 2010

Hola a tothom,

Crec que la Plataforma podria votar si s'adhereix en contra d'aquest circuit en projecte i podríem fer una breu nota a la premsa. Crec que seria hora que es muntés una xarxa per compartir el nostre esforç amb tota la gent mediambientalment batalladora.

Fidela Frutos
Plataforma Stop Kàrting

  Avui a les notícies de la Sexta han donat aquesta notícia:

  http://www.lasextanoticias.com/videos/ver/los_karts_amenazan_un_paraiso/333661

  Lamentable. A mi em toca afectivament perquè he passat molts estius a la Sierra de Gredos, que és un paradís. Jo, a títol personal, he enviat un missatge de solidaritat a en Carlos Tomás Rodríguez, Secretari de Medi Ambient de CCOO Àvila, que porta mil lluites per aquella zona i li he passat l'adreça del nostre bloc. Li he comentat que no dubti a posar-se en contacte amb nosaltres per a intercanviar "experiències".

  Allà no volen ni sentir a parlar d'estudi d'impacte ambiental. Ara, que pel que ens ha servit a nosaltres!

  M.