[Ecoseny.Actualitat] FW: Fwd: Ecoxarxa de Girona

didac costa didacscosta a gmail.com
dic set 1 10:46:30 CEST 2010

Hola

L'ecoxarxa girona, com la nostra, admet un limit de -100 ecosenys
d'entrada i fins a -500 a mida que l'usuari fa intercanvis positius
per aquest valor. Com nosaltres, nomes que nosaltres acceptem un limit
mes gran de fins a -1000, un cop que l'usuari ha aportat el mateix en
positiu.

La proposta que feia jo a l'anterior mail (son propostes, no
resolucions, tothom te dret a fer tota mena de propostes, per ser
debatudes amb calma entre tots), es que, nomes pel que fa a
l'adquisicio de béns de la CCC, calgués un saldo positiu o una certa
activitat d'aportar coses a la xarxa, per no correr el risc de que uns
pocs usuaris adquireixin tot el que hi ha a la CCC (que es compra en
euros) en poc temps, ja que encara no tenim productes en molta
quantitat. L'EcoXarxa Girona encara no te una CCC, aixi que son temes
completament diferents. Son propostes per debatre amb calma entre
tots, i especialment sense faltar el respecte, i sense generar un
ambient de tensió que dificulti l'aportacio de propostes noves per
part de tots..

Pero be, ja en parlarem a l'assemblea -si ho sabem fer amb calma i respecte.

Salut

Dídac

El 01/09/10, Margarita R. MARTI <manuflina a hotmail.com> ha escrit: