[Ecoseny.Actualitat] per l'Assemblea amb Amor

Margarita R. MARTI manuflina a hotmail.com
dic ago 25 10:44:00 CEST 2010

Hola Angels, hola a t en ts,

Les berallas  DEc 2009 no cal esmentarlas, res a veure amb el q es parla aqui de saldos positius i negat etc.i noves vies de consum.Res a veure en voler reprendre els nostres valors inicials.
El dinar de germanor surgeix de la gent de Palau precisament en veurens preocupats pel fracàs  en l'estrategia i org. del Festiv Esperanzah i la dispersió i retrobar-nos com veins.
De totes formes dels dos components (Didac i Theo) aquest últim va haber de marxar, ningú en va parlar en assemblea,  i restituir  a la vista de tots , que quedi com a culpable , de fet, es quelcom pendent.Pero ara no toca.
Jo no tinc por de les paraoles...i no m'agradan els  eufemismes....fracàs i critica es reconduir
Reconec que en saps molt de canviar la visiò de les coses...potser es aquesta besant tan espritual que algun dia de segur et va ajudar en altres  experiènies i que en aquests moments ets capaç de fer allò que ens diu tan sovint la religió.: "fes el que jo dic i no facis el que jo faig", doncs ens has donat mostres  de que en el tó de les paraoles, benvolguda Angels, no poses amor sinò intolerància.
Jo nomès he tingut un somni quan vaig entrar a la Ecoxarxa,i  ja ho vaig escriure:
- consum responsable
- autogestió del consum
- comerç just
- construcció de sobirania alimentaria al meu poble i/o barri....
-relaciò d' ajuda mutua....amb veins i altres organitzacions de l'entorn....
el resta ho puc fer fora l'Eco...
i com, no em plantejo ara per ara una Ecoaldea, doncs visc mes "convencional" en parella, com tu Angels, i per tant  es un sommi que perseguiu  alguns pocs en detriment de feina mes local.

Està molt  bé tenir  diferentes visions...està be també poder aclarir i avançar fena avanç de la assemblea, on bé dius....CADASQÚ Q REFLEXIONI , I DARRERA NOSTRE TENIM MES DE 125 PERSONES AL CES  i 200 simpatitzants, que en gaudir dels mateixos drets potser s'apuntin en projectes mes globals...

Ho veus, benvolguda i apreciada Angels..? es tracte de trobar fórmules per tothom....el teu somni
 (i del Didac) no estan contrapossats ,encara que el meu es humil  , pas a pas persegueix tasques d'ajud mes comunitaries
com las aconseguides en el GT Central de Compres, p.e.,  que tots nosaltres podiem gaudir de comprar a preu de majorista menjar de comerç just....no es poc!! suspés per a dos messos, per manca de Fires.
Per cert...no es va enviar a la llista de correus els ingresos de F. La Garriga...a penas 35 € !! Erem 2 taolas de la Eco Montseny...i prou que ho saps....l'energia  era al Prat.
Arrancar una Ecoaldea...ara per ara no ajuda mes que aquells que hauran de possar-hi molte energia per conviure i autogestionar-se.No es pot ser a totarreu...oi?
Una abraçada, Salut
Margarita