[Ecoseny.Actualitat] [Ecoxarxabarcelona] *Coneixem-nos millor*

Margarita R. MARTI manuflinaahotmail.com
Dij Jul 22 11:11:28 CEST 2010

Benvolgut amic i col.lega E. Trenchs,crec interessant possar-ho en coneixement aquí al Montseny per impulsar i animar el reforçament del nostre nucli...ja que hem anat massa a remolc del que es feia  a BCN.

 *Coneixem-nos millor *:

Quan necessària la crida que fas......enhorabona! Una oportunitat per BCN

Jo ...estic patint una sindrome contra-virtual....és a dir, estic cansada de pretendre engegar xarxes

de ajuda mútua ( "un altre món es possible" ) i no ens adonem que estem desperdiciant la possibilitat de

fer el que millor sabem:...conectar amb  tertulies ,  trobades on xerrar de les necessitats, on es intercanvia i on s'ajunten esforços per tasques col.lectives com són les compres comunitàries des de un nucli petit on coneixem les nostres necessitats  .La pretensió de agrupar-ho tot  des de BCN, ens a disgregat aquí al Montseny i estem fent esforços per tornar-hi després de la mala gestió en el festival de la Esperanzah...que pel que sembla no es pot anomenar...amb la vanitat de que els errors no calen esmenar-los.

Els pocs recursos dels que disposem gent valuosa i creativa  com som tots nosaltres, no es podem malbaratar, doncs a més a més, ens venen temps dificils.

Reitero...felicitats per la iniciativa....

Margarita R. Martí

Ex-Central de Compres Comunitàries del Montseny

Aprofito el moment per comunicar als mes de 125 usuaris del CES de l'Ecoseny-Montseny que malgrat el mes d'Agost es tancat "el racó ecològic", esperem tornar amb forçes renovades amb idees noves per seguir oferint alternatives  a aquesta magnífica comunitat que haviem conseguit amb les nostres Fires , mentres ens veiem al CES ...!!!

Una abraçada a tothom...i bones vacances...(si en teniu!!) sino...bona feina!! que també és un patrimoni.

Petonassos

Marga