[Ecoseny.Actualitat] HABITACIO A ST CELONI PER RESIDIR - DISPONIBLE A PARTIR DE AGOST

Pere Ardevol buckipetrusagmail.com
Dme Jul 7 10:46:28 CEST 2010

Hola amic/a:  *( email a un petit grupet d´amics personals meus )*

Informo de que hi ha disponible *habitació a St Celoni,* molt bonic el pis,
gran, moblat complert en electrodomestics, traster, i cèntric.

*Prop de natura* I el *centre del poble*, *comunicació amb Barna excelent
per tren*.(entre 30 i 55 minuts)
Sota la màgica *muntanya del Montseny.*

Possibilitat de :una o dues habitacions, parelles, sala terapies i/o
meditació, habitació per convidats, internet.

Per *ingressar al mes d´agost. *

Llogater del pis: Pere Ardevol

Interessats escriviu-me, si us plau, i conversem durant aquests dies de
juliol. Ara estic sense mobil, i atenc el mail diariament.

La meva idea és fer un bon grup, de persones responsables, i una bona
convivència, i més econòmica que llogar tot un pis sencer.
Podeu veure el document que he preparat per una bona convivència en pisos
compartits, aquí.<http://www.scribd.com/doc/33351825/DECALOGO-DE-CONVIVENCIA-PARA-PISOS-COMPARTIDOS>
Per veure ubicació al mapa google, clicar
aquí<http://maps.google.es/maps?f=q&source=s_q&hl=ca&geocode=&q=Carrer+Campins,+57,+Sant+Celoni&sll=41.689499,2.488573&sspn=0.011585,0.01929&g=CARRER+CAMPINS+SANT+CELONI&ie=UTF8&hq=&hnear=Carrer+Campins,+57,+08470+Sant+Celoni,+Barcelona,+Catalunya&ll=41.688549,2.487781&spn=0.002896,0.004823&t=h&z=18>.
Es al costat escola la salle.

El preu estaria entre 200 i 300 euros, depenent del que volem utilitzar del
pis. Despeses dels serveis a part. El preu serà just per dividir bé totes
les despeses.

Agrairé ho compartiu amb persones vostres que poden estar interessats, i que
creieu que pugui haver bona sintonia amb mi.
Igualment, si em voleu passar una oportunitat semblant a mi, estaré
encantat. Estic molt a gust on estic, però si em  proposen un lloc millor,
perfectíssim.

Gràcies per atenció i records. Bon estiu a tots/es.

--
Pere Ardevol
Montseny - Noreste de Iberia