[Ecoseny.Actualitat] [Decreixementvalles] invitació a Decreixement Vallès o algú de la Xarxa a la tertuúlia del canal català aquest dijous

Margarita R. MARTI manuflinaahotmail.com
Dme Jun 16 17:14:43 CEST 2010

Per si algú de la Xarxa vol anar ...

salut

Marga

Subject: [Decreixementvalles] invitació a Decreixement Vallès o algú de la Xarxa a la tertuúlia del canal català aquest dijous

Iep companyes i companys,

us reenvío aquest mail d'invitació a participar el proper dijous a la tertúlia que realitzen la gent del Canal Català del VAllès Oriental.

Si algú, especialment del Vallès Oriental, o que en tingui ganes i que vulgui aprofitar-ho ha de respondre al contacte del camp From:

Si la gent de l'ecoxarxa està interessada a explicar la seva experiència jo crec que també pot ser útil. Ho dic  per la temàtica que ens demanen, que és com sortir-se'n de la crisi econòmica i les alternatives que hi han. Així que em sembla que la experiència de l'Ecoxarxa pot ser molt engrescadora.

Una abraçada

SErgi