[Ecoseny.Actualitat] Petites decisions importants

Margarita R. MARTI manuflinaahotmail.com
Dma Jun 15 13:47:53 CEST 2010

Aquesta forma d'actuar si que pot canviar el món...estem perden drets civils peró ens quedan els DRETS COM A CONSUMIDORS AUTOGESTIONATS I basat en la confiança......o no, amics?

llegiu..llegiu!!!

¿Un navegador seguro buscando estás? ¡Protegete ya en www.ayudartepodria.com!
www.ayudartepodria.com