[Ecoseny.Actualitat] II SETMANA DE LA SOLIDARITAT

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7ahotmail.com
Div Jun 11 15:07:05 CEST 2010

 Hola Marga, L'espai podría ser sota els pòrtics, la plaça es molt gran, pero de moment lo de varies persones es el que ens manca per poder fer-ho, estic sola a la taula informativa ( amb l'Adrià d'Osona que però informa de la seva xarxa) a la central de compres esteu tú i l'Antònia i potser hi hauran 5 taules entre les dues xarxes, pero es podríen ajuntar l'Elena i el Pep Mogues per fer el taller de pallassos pels nens ( ell ja ho está preparant i es anunciat al cartell) , li envío aixó al Pep perque es posi en contacte amb l'Elena i ho parlin. Crec que es millor de moment fer un taller i que s'apunti l'Elena i els seus dos nens d'ajudants i no una guarderia perque no sabeu la quantitat de nens que hi han sempre a aquesta plaça i més val que els pares s'en ocupin d'ells, també hi ha mercat setmanal al costat i com no es tancat l'espai si volem asumir massa podríem perdre algun nano i tindre problemes. Es la meva opinió i es el que de moment tenim, si canvía en parlem, seguim pensant cosetes maques i factibles, gràcies. Eva

From: manuflinaahotmail.com
To: enclaudeclownahotmail.com; ecoseny-actualitatallistes.moviments.net
Date: Fri, 11 Jun 2010 13:45:00 +0200
Subject: Re: [Ecoseny.Actualitat] II SETMANA DE LA SOLIDARITAT

Elena...aquestes son, precisament, les propostas  valuoses i creatives, juntan esforços ens beneficia a tots i totes...
Jo penso , si em permeteu, que els nens no son només del papa i la mama...dins d'un col.lectiu hi ha mes riquessa
per que els nens comparteixin prop dels grans...que m'hen dieu..? La proposta de l'Elena es bona...i altres cops ja sa fet a la fira de la Costa per exemple.
Una abraçada
Margarita
 Eva...podriem demanar a l'organització un espai apta per nens....un parterre, una mena de tanques...algo...?
l'Elena i tu podrieu parlar-ho....
salut