[Ecoseny.Actualitat] SOMOS TODOS

Diana Valèria Párraga goldencolibriagmail.com
Dij Jun 3 23:52:39 CEST 2010

Dons aquí va la meva consideració:

A mi, aquesta proposta, que m'ha arribat per varies bandes, hem sembla més
aviat una maniobra de desestruccturació de qualsevol iniciativa útil...
Hem sembla com que s'ens proposa fer una cosa que no té cap sentit, que no
afectará a ningú i per tant no tindrà cap consequència, és a dir que no
servirà per res. Bé si que servirà. Servirà per crear la il·lusió
col·lectiva de que s'està fent alguna cosa i així ningú no farà res.
M'agradaria saber d'on ha sortit aquesta idea tan ximple.

Jo vaig intentar respondre a la dona aquesta, pro resulta que la primera
persona que me la va enviar no coneixia a qui ho va escriure. Té raó el Pere
quan diu que cal ser més impecables amb la informació que reenviem. L'origen
d'aquest missatge és fantasma.

Pro per si algú de vosaltres coneix a qui l'ha escrit, agrairia li fes
arribar la meva resposta, que és aquesta:

Mira ja sé què pots fer; Als teus fills els hi dones uns dies menjar
senzill, sa i natural que surt més baratet que les porqueries que normalment
mengen... Com que estaràs a casa, podràs cuinar aliments barats i altament
nutritius. I als del banc els hi dius que es quedin el teu pis, que ja no el
vols i que t'envàs a viure de lloguer amb dues famílies més ( o més de dues,
per abaratir costos i ajuntar esforços) en una gran casona o a ocupar un els
molts pobles abandonats que hi han per arreu i... també vas a la vaga! :)
Es clar que si fas això, podria ser que, en començar a viure una vida de
debò en contes de la que et diuen que has de viure, no vulguis tornar mai
més a la teva absurda feina...
Quan vas firmar els contractes de la compra del teu pis i de la feina que et
van donar, entre línies podies haver llegit que aquest contracte t'obligava
a treballar per a "ells"  la resta de la teva vida... Es clar que jo defenso
que vas ser coaccionada a fer-ho y que en realitat, el contracte no hauria
de ser humanament vàlid.

En fi jo, apart de les bromes sinceres, amb el cor a la ma et dic que no
crec que aquesta acció que proposes pugui tenir cap mena de ressò. En canvi
crec que una vaga general, començaria a posar les coses al seu lloc. Les
cadenes que has acceptat portar son tant sòlides com tu vulguis fer-les.

Espero que no et molesti que no comparteixi el teu punt de vista. I espero
de tot cor que les meves paraules et puguin aportar alguna perspectiva que
no teníes.
Una abraçada.
;·Diana.

I aprofito per afegir les paraules que un bon amic va respondre a un altra
llista a on també va arribar el missaget:

> Yo no voy a ir a ninguna huelga. Mi marido tampoco. Necesitamos hasta el
> último céntimo cada mes, porque mis hijos tienen el feo vicio de comer *(diu
la senyora)
*
*I el meu amic li contesta:*
Yo también necesito el dinero que me descontarán con la huelga, pero
SÍ iré a la huelga, entre muchas otras cosas.

Respeto a la gente que no irá a la huelga por no perder un día de
paga. Aunque una de las cosas que la vida me ha enseñado es que cada
vez que agachamos la cabeza para no perder lo que tenemos, a la larga
perdemos mucho más.

Y solo el ejército consume 18000 millones de euros al año (*)  . En
lugar de congelar pensiones, que compren menos helicópteros de combate
(cada helicóptero cuesta lo mismo que construir cinco escuelas
equipadas).

(*) http://www.centredelas.org/attachments/597_informe-5-cast.pdf
(*) http://www.centredelas.org/attachments/611_GM_2009.pdf

Àlex