[Ecoseny.Actualitat] Rv: sortida al bosc "el bosc transfigurat" diumenge 6 de juny

Mari Creu Garces Ruiz creudecanetagmail.com
Dme Maig 26 12:21:39 CEST 2010

 Benvolgudes i benvolguts.
Soc la MariCreu de Canet de Mar i estic molt interessada en la proposta de
diàleg amb el bosc, enacara que després no em puc quedar a compartir amb
vosaltres el dinar.
Està clar que aniré en tren i potser alguna de les amigues també estaria
interessada a venir.

Espero que em confirmeu que hi podem ser-hi i també si necessitem algun
tipus de material per dur (tovallola ...).
Moltes gràcies per les vostres iniciatives, sempre tant interessants.
Una abraçada.
MariCreu