[Ecoseny.Actualitat] VOLS PAGAR LA DIAGONAL DE L'HEREU?

angelsvendrellamoviments.net angelsvendrellamoviments.net
Dij Maig 13 10:45:24 CEST 2010

VOLS PAGAR LA DIAGONAL DE L'HEREU?

La Diagonal de Barcelona ja ha costat una fortuna en publicitat ( dos
milions d'euros que acabaran sent tres!!!) que paguem TOTS i encara no s'ha
fet, costarà un xifra descomunal en temps de crisi ( o això ens diuen )
remodelarla mentre hi ha obres molt més urgents i necessàries a la ciutat
de Barcelona.

Amb els meus impostos municipals, amb els beneficis de les zones blaves i
verdes amb preus abusius , amb l'afany recaptatori de l'Ajuntament que va
multant a tothom per a tot , per a recollir fons per a passar a l'història
en una foto de la seva Diagonal, senzillament em sembla un abús.

Una altra cosa prou greu és que ens manipulin com ho estan fent i només
sens plantegin preguntes com: Vols que la ciutat guanyi? Vols l'opció A o
la B? la C ni es menciona , només en petitet... http://www.adn. es/local/
barcelona/ 20100408/ NWS-0265- Diagonal- opcio.html

I ni aquesta pregunta tendenciosa és clara, de fet ens pregunten : Vols
l'opció A que quedarà preciosa i respecta l'arbrat o la B que quedarà bé i
ens ho carregarem tot incloent arbres centenaris? És a dir volen fer
l'opció A i fer-nos creure que ho hem triat nosaltres!!! !

http://www.avui. cat/cat/notices/ 2010/04/hereu_ i_l_8217_ opcio_c_93968.
php

Per tot això jo vull l'opció C: que es quedi com està fins a resoldre
problemes més urgents. No vull que amb els meus diners l'Ajuntament ens
manipuli per a posar-se una medalla.

A tu t'han preguntat com vols el teu carrer? És que el teu carrer no mereix
també un referèndum?

A partir d'ara haurem pagar un referèndum per a totes les obres o només la
Diagonal ho mereix?

El col·lapse de l'Eixample que provocarà la restricció de trànsit de la
Diagonal serà compensat als veins que el pateixin sota les seves finestres
cada dia?

MANIPULACIÓ, DESPESA INNECESSÀRIA, MANCA DE TRANPARÈNCIA, OFENSA A LA
DEMOCRÀCIA, DISCRIMINACIÓ D'UNS BARCELONINS RESPECTE ALS ALTRES, PROBLEMES
DE TRANSIT QUE NO ES PREVEUEN,  PÈRDUA DE PATRIMONI VEGETAL...

PER TOT AIXÒ US ANIMO A VOTAR A TOTS PERQUÈ AQUESTA FARSA FRACASSI I QUE ES
REMODELI BARCELONA COM I QUAN CAL, NO COM I QUAN LI CONVINGUI A L'HEREU.
DEL 10 AL 16 DE MAIG TOTS ELS BARCELONINS EMPADRONATS MAJORS DE 16 ANYS
PODEM FRENAR AQUESTA PRESA DE PÈL, VOTA !!!

OPCIÓ C, DE CERVELL.

DIFON AQUEST E-MAIL , SI ES TRENCA LA CADENA ENS COSTARÀ UNA FORTUNA.

--