[Ecoseny.Actualitat] Fwd: [Ecoxarxabarcelona] Recordatori, Assemblea informativa 6 de maig a les 18h.

didac costa didacscostaagmail.com
Dij Maig 6 02:04:23 CEST 2010

Hola

Avui dijous hi ha una assemblea molt important per l'EcoXarxa Barcelona a
l'Infoespai, on vindra bastanta gent que van coneixer la proposta a la Fira
de la Terra. (detalla al mail de sota que reenvio)

Jo no hi podre estar, que em coincideix amb una xerrada de les monedes
socials a la XES. Pero qui hi pugui anar de l 'EcoXarxa Montseny per ajudar
i recolzar, podria estar be.

A les 18h hi ha la benvinguda a la nova gent, i a les 19.30 l'assemblea. Si
algu de l'EM corre per alli i pot donar un cop de ma i collaborar amb
l'experiencia de l'any i mig de treball que portem, apart de la Diana, que
hi serà, segur que serà d'ajuda

Divendres a les 19h n'hi ha una altra amb l'enric duran, el dani turon, jo
mateix i qui mes vulgui sobre el tema d'una possible accio de "Cura dels
germans BIldemberg" en honor de la seva visita a les nostres terres
democratiques, Sitges 3 a 6 de juny

val, salut

Dídac