[Ecoseny.Actualitat] Fwd: [Monedalliurebcn] diumenge 11 Abr: Jornada Moneda social a Bcn + cooperativa integral. I proposta reunio focalitzadors Gt

Margarita R. MARTI manuflinaahotmail.com
Div Abr 9 14:21:25 CEST 2010

si us plau n en ois.....

MILLOR NO DEIXAR OBERT A DOS POSSIBILITATS QUE PORTA CONFUSSIÓ...( BCN i/o Montseny)

PROPOSO....ELS FOCALITZADORS GTS  DEL MONTSENY  ENS PARLEM A LA FIRA 17A a Granollers,que hi anem tots,

per trobanse altre dia d'assemblea d'un parell d'hores...i ara, potser recolzem aquest esdeveniment-replicant

a BCN, que ens poden també enriquir amb la seva org i estem al dia del que fan...

Ens veiem a BCN per apoiar...

a Granollers  per "enfocalitzar"....

OK?

Marga