[Ecoseny.Actualitat] TV3 DIA 28 D'ABRIL: ECOXARXA MONTSENY

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7ahotmail.com
Dil Mar 29 17:38:11 CEST 2010

   ES EL 28 DE MARÇ!!!!   SORRY!!!! L'ENLLAÇ :

cap al mig, una mica a la dreta del telenotícies:                      http://www.tv3.cat/videos/2804150

From: manuflinaahotmail.com
To: evafenix7ahotmail.com
Subject: RE: [Ecoseny.Actualitat] TV3 DIA 28 D'ABRIL: ECOXARXA MONTSENY
Date: Mon, 29 Mar 2010 16:33:58 +0200

jo crec q s'ha entès, peró es ....28 de Març......jejejeej
una amiga em va avisar que havia sortit a "tv 324"....tambè.
petó.

From: evafenix7ahotmail.com
To: ecoseny-actualitatallistes.moviments.net
Date: Mon, 29 Mar 2010 14:30:51 +0000

 Busqueu en el telenotícies del vespre del día 28 d'abril, el reportatge que va fer tv3 al Víctor i l'Hilari...
 sou uns cracs! es molt gràfic tot i fa entendre en poca estona que aixó va més enllà del troc directe!

¿Te gustaría tener Hotmail en tu móvil Movistar? ¡Es gratis!

Actualízate gratis al nuevo Internet Explorer 8 y navega más seguro
¿Te gustaría tener Hotmail en tu móvil Movistar? ¡Es gratis!
http://serviciosmoviles.es.msn.com/hotmail/movistar-particulares.aspx