[Ecoseny.Actualitat] EcoSeny, Xarxa Eco i inici proposta Bcn a Expansion

didac costa didacscostaagmail.com
Dma Mar 16 11:04:06 CET 2010

Ei hola

Avui apareixem al diari economic expansion.
-no hauria de ser estrany, ja que és un diari d'economia de l'estat espanyol
i nosaltres estem fent economia a l'estat espanyol-

de les 10 pagines de l'entrevista que em va fer, ha agafat nomes tres o
quatre linies, pero be.

ha deixat fora una que m'agradava: que estavem pintant l'economia amb
colors, i d'altres, -pero bé, ja ho reciclare per un llibret que tinc en
ment..
i dintre del que cap, per ser el diari que és, ha quedat prou be..

aqui teniu la versió virtual (en castellano):

http://www.expansion.com/2010/03/15/catalunya/1268686410.html

val, salut

-i perdoneu per convidar-vos a comprar aquest panfleto neolliberal, pero
be.. per això teniu la versio virtual-

Dídac