[Ecoseny.Actualitat] Re JA operativa la nova xarxa social de l'ecoseny.]

Enric Duran Giralt enricaenricduran.cat
Dma Mar 9 13:24:51 CET 2010

Hola!

la xarxa social a internet, per poder tenir debat i comunicarse en cada
GT i entre els GTs
está funcionant ara de manera estable a http://ecoseny.podem.cat

quan un tècnic tingui temps per fer unes gestions ho estarà també a
http://montseny.ecoxarxes.cat
que si us sembla bé serà la seva ubicació definitiva

www.ecoxarxes.cat es un domini que hem registrat desde la ecoxarxa de
barcelona, per agafar http://barcelona.ecoxarxes.cat
hem pensat que millor en plural que no en singular perquè es vegi que
som múltiples i no una sola les xarxes que estem creant.

Comenceu a usar doncs http://ecoseny.podem.cat i ja us aviso quan
http://montseny.ecoxarxes.cat estigui activa

abraçades,
enric